Seasonal Dragons - Summer. Finał

Listonosz z paczuszką odwiedził mnie już kilka dni temu, zaraz po powrocie do domu uzupełniłam haft o kryształowe, czerwone łezki. Jednak dopiero dziś znalazłam czas na sesję zdjęciową, bo chciałam żeby odbyła się ona w świetle słonecznym. 
Nie przeciągając, tak wygląda moje letnie smoczysko:




I kilka zbliżeń:



Smoczysko


Śnieżynka

Kamienne smoki

Zbliżenie skrzydeł. Zdjęcie niestety nie oddaje tego jak pięknie kolory przechodzą jeden w drugi

Głowa

Pierwszy raz przyszywałam koraliki i spodobało mi się to :) Postąpiłam zgodnie z instrukcjami przeczytanymi na Waszych blogach, czyli przyszyłam koralik od góry i dołu.

Haft wyszywało się mi bardzo przyjemnie, choć snieżynki trochę mnie wymęczyły. Na pewno będę kontynuowć serię. Następny w kolejce jest smok zimowy.


Dane techniczne:
Materiał: Aida 16ct, kolor jasny khaki
Nici: mulina DMC
Koraliki: Mill Hill i Toho
Autorką wzoru jest Patricia Allison

4 komentarze:

  1. musiałaś się bardzo natrudzić, majestatyczny smok. Uwielbiam takie hafty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow robi niesamowite wrażenie, ale póki co nie dla mnie takie duże wzory , więc podziwiam za wytrwałość !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. smok jest cudowny i wykonany bardzo starannie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, musiałaś się mocno napracować. Haft wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zainspirowana , Blogger