Dzikie gęsi - "Koci sampler" pierwsza prezentacja

Smoczy haft już skończony, koraliki przyszyte. Jednak wpadłam na pewien pomysł i czekam na listonosza z paczuszką. Jak tylko dostanę przesyłkę pokażę Wam smoczysko :)

Tymczasem rozpoczęłam pracę nad "Autumn Cat Sampler". Pierwsze krzyżyki postawiłam już jakiś czas temu, ale nie było czym się chwalić, bo wyszyłam jedynie trochę ramki. Dziś mam nieco więcej do pokazania - dzikie gęsi. Jeszcze dla przypomnienia, tak ma wyglądać praca:



A oto moje dzikie gęsi z lewego górnego rogu:



Ramka jest niepełna, bo nie mam jeszcze tych kolorów. 
Póki co haft wyszywa się przyjemnie.
Pozdrawiam 

4 komentarze:

  1. Śliczny jest ten wzór powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada!
    Czy ja dobrze widzę, że masz tam tak malutko kanwy na zapasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze widzisz :) Obrazek w długości ledwie się mieści. Mam nadzieję, że potem nie będę miała problemów przy oprawianiu

      Usuń

Copyright © Zainspirowana , Blogger