Plany

Zakładka na wymienkę już prawie gotowa. Myślę, że w poniedziałek ją wyślę. 
Tymczasem odkryłam przepiękne wzory do haftu autorstwa Teresy Wentzler. Bardzo lubię fantastykę, a duża część jej projektów dotyczy właśnie tej tematyki. Kojarzą mi się one z taką starą fantasy, oto kilka próbek:




Próbowałam znaleźć katalogi z jej projektami, niestety w Polsce są nieosiągalne :(

Na szczęście znalazłam na https://pl.pinterest.com/ kilka jej wzorów :D

I tak narodziły się ambitne plany. Mam zamiar wyszyć kilka jej obrazków:

1.Zamek oblegany przez smoka

2. Nie wiem jak ten wzór się nazywa i nie mam pomysłu na własną. Wygląda trochę jak okładka książki :)
3. Seria koni z karuzeli na cztery pory roku:


Jesień

Zima

Wiosna (wg mnie najpiękniejsza)
Lato
 Przy okazji natrafiłam na inne koniki z karuzeli już nie autorstwa pani Teresy, ale również piękne. Niektóre były publikowane  w The World Cross Stitching. Na nie również może się połaszę.

5. Znalazłam również fajną serię smoczych pór roku autorstwa Patrici Allison. Ją również chcę wyszyć:




Tak narazie wyglądają moje hafciarskie plany. Ile czasu mi to zajmie, nie wiem. Raczej dużo :)
Wygląda na to, że moje wyszywanki w najbliższym czasie będą smoczo-końskie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Zainspirowana , Blogger