8 komentarzy:

  1. Fajne te bajkowe hafty .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam schematy Sody, więc Twój hafcik podoba mi się podwójnie:)
    Urocze bajkowe klimaty.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny wzór wybrałaś. Trzymam kciuki, abyś szybko zakończyła hafcik. Piękna praca się zapowiada. Pozdrawiam Joanna 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci idzie, fajnie to bedzie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajkowa opowieść w krzyżykach bajecznie się zapowiada, bardzo mi się podoba🙂
    Pozdrawiam słonecznie!
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft to dla mnie czarna magia, ale Twoja praca bardzo mi się podoba. Czerwony kapturek to wdzięczny temat na haft.
    Dziękuję, że przylaczylas się do mojej zabawy.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny baśniowy hafcik! Czekam na wielkanocne prace.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zainspirowana , Blogger