Maj - podsumowanie

 Witajcie!

    Jako, że maj już za nami czas na podsumowanie.  

1. "In  the fairy tales book" od SODA

W maju nawet nie dotknęłam tej pracy, ale wszystko przez "Flower bike", który jest obecnie priorytetem.


2. "Life after "Death" od Long Dog Samplers

Mimo, że uwielbiam ten sampler z nim również musiałam nieco zwolnić. W maju postawiłam w nim jedynie 2.791 krzyżyków (nie liczę backstitcha). Dla porównania zdjęcia z podsumowania kwietnia i z ostatniego dnia maja. 

Kwiecień:


Maj:


Jak widać doszły kwiaty, krzesło, korona, ptaszysko i rozpoczęłam wieloryba - połykacza ludzi oraz statek.  

Zrobiłam również pierwszą z kilku personalizacji samplera. W konewce między koroną a wielorybem wyszyłam cyfrę 6. Odnosi się ona do miesiąca czerwca. Jest on dla mnie ważny, ponieważ to właśnie w nim urodził się mój synek, mąż i ja sama :D W czerwcu również wzięłam ślub. Więc jak widzicie jest to dla mnie miesiąc miłości i świętowania.

Haftuję ten sampler z kartki. To co widać to 2 kartki z 12 :D


3. Koń

Koń nadal leży i czeka na swój czas,


4. "Flower bike" by Daria Mastrakova

Tu przybyło najwięcej. Haft rozpoczęłam 03.05 i mam już 9.384 krzyżyków i 224 backstitch, co daje 45% pracy. Obecnie rower wygląda tak:


Zrobiłam mały eksperyment :) Tło wyszyłam w półkrzyżykach stawianych od prawej do lewej - chciałam żeby praca miała lepszy efekt pierwszego i drugiego planu. Zobaczymy czy to cos da ;) Z kolei półkrzyżyki będące przewodem do hamulca (na tle koszyka) stawiałam tak jak należy.

 

5. Pamiątka ślubna

    W majówkę wręczyłam siostrze pamiątkę ślubną. Więcej tu 


    Trochę monotematyczny był ten miesiąc, ale rower musi być gotowy do lipca. Tempo mam całkiem niezłe, więc mam nadzieję, że się wyrobię. 

 

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu

6 komentarzy:

  1. Krzyżykujesz nieustannie i to widać! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdej pracy która zaprezentowałaś przybyło krzyżyków:) Sampler będzie cudowny i świetnie się już rower prezentuje! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo się u Ciebie dzieje! Zaciekawił mnie ten sampler z wielorybem - aż 12 kartek wzoru! Toż to porządne wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia trzymam kciuki !! Wszystkie hafty cudne i miałabym problem z wyborem tego naj.. Ale chyba jednak rower to mój priorytet.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz chyba igiełkę z turbodoładowaniem :))). Mnóstwo pięknych haftów! Najbardziej mnie urzekł sampler, uwielbiam samplery, a ten jest bardzo oryginalny i do tego ten elegancki czarny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sampler zapowiada się wspaniale, a tego typu hafty mają tą zaletę że ile człowiek nie patrzy to zawsze znajdzie coś nowego:-) Kwiaty w rowerze są cudne i bardzo podoba mi się ta pamiątka ślubna, jest przepięknie wyszyta. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zainspirowana , Blogger