Rower z kwiatami

 Witajcie!

    Zacznę od podziękowań za komentarze i odwiedziny. Bardzo Wam dziękuję Dziewczyny :*

    Dziś przychodzę z obiecanym haftem, który wyszywam dla siostry do nowego mieszkania. Długo zastanawiałam się nad wzorem. Miałam kilka typów. W końcu zrobiłam głosowanie (skład jury: mój mąż, mama i pozostałe dwie siostry) i wyłoniliśmy zwycięzcę. 

Wygrał haft autorstwa Darii Mastrakovy "Bike Flower", który finalnie będzie wyglądać tak:


Haft ma wymiary w krzyżykach 145 x 203. Haftuję go na Aidzie 18 ct w kolorze białym, mulinami DMC.

Z haftem wystartowałam 03.05.2021 r. Obecnie mam 34,4% pracy (postawiłam 3.537 krzyżyków i 6.214 półkrzyżyków). Mam już wyszyte całe niebo i fragment róż. Na zdjęciu poniżej nie widać reszty nieba, ale nie chciałam rozkładać wszystkiego.

 


Teraz pewnie praca trochę zwolni, bo całe niebo było w półkrzyżykach, a przede mną już same pełne krzyżyki. Dodatkowo w pracy jest dużo łączonych kolorów. 


Pozdrawiam Was cieplutko!

 

8 komentarzy:

  1. Patrząc na ten haft można poczuć zapach róż i wiatr od morza... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bomba. Idzie Vi cudnie i szybko. Podziwiam bardzo. Szkoda ze nie pokazałaś pozostałych haftów które były w głosowaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft i idziesz jak burza! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft powstaje! Będzie ślicznie i to bardzo szybciutko, bo tempo masz ekspresowe;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super haft:-) Siostra na pewno będzie zachwycona!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o raju ale zachwycający wzór i zarazem haft cudeńko. :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny projekt! Siostra z pewnością będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zainspirowana , Blogger