Podsumowanie - czerwiec 2021

    Witajcie!

    Oj długo zbierałam się do napisania postu. Ale tak to już chyba latem jest, że blogsfera nieco zamiera, urlopuje się. Moja głowa chyba też na urlopiee, bo z tego wszystkiego nie zrobiłam zdjęć pracom na koniec miesiąca (wyjątkiem jest Life after "Death").


1. Life after "Death"

Przestałam liczyć ile krzyżyków postawiłam w danym dniu w tej pracy, bo musiałam to robić ręcznie i trochę mnie to przerosło. Ale udało mi się opanować przerabianie wzorów na tyle, że mam go już w formacie XSD (poradnik tu). Dzięki temu wiem, że w sumie postawiłam już 14.697 krzyżyków i 783 backstitchów, co daje 26,9% całości.  Juhu! 1/4 haftu za mną, co uważam za niezły wynik. 

Samplerek na dzień 30.06.2021 wyglądał tak (foto na tamborku, bo nie chciało mi się go ściągać):


Dla przypomnienia na koniec maja wyglądał tak:


I jeszcze rzut okiem na to jak wygląda wyszyty fragment w odwołaniu do całości 




2.  Flower bike by Daria Mastrakova

Tu niestety zapomniałam zrobić zdjęcie na ostatni dzień czerwca :( Ale, w tym miesiącu zdążyłam zrobić jedynie trochę backstitchów, więc myślę. że mogę wrzucić tu obecne zdjęcie.

Praca wygląda tak:



Dla przypomnienia poprzednio było tak:



W czerwcu postawiłam w Rowerze 4.567 krzyżyków i 435 backstitchów. W sumie mam już 68,6% pracy. 
Gdy teraz patrzę na oba zdjęcia to jestem trochę w szoku jak dużo wyszyłam ^^' 

I zdjęcie w odwołaniu do całości

Myślę, że w tym miesiącu skończę. 


3. ??? 

Zaczęłam kolejną pracę, ale o niej w osobnym poście. 
Dodam tylko, że postawiłam w niej w czerwcu 2.040  krzyżyków.

 
****
Jeśli chodzi o ilość hafciarskich dni było ich 27, co daje średnią 348 krzyżyków dziennie. 


I to już całe podsumowanie. Wrócę do Was niedługo z osłoną tajemniczego haftu. 

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku, niezły jest Ten pierwszy sampler rewelacja , zresztą tak jaki i te róże na rowerze. Świetne oba obrazki. A jak można przerobić wzór jpg na XSD to kto wie czy się nie skuszę na ten program :-)
    Ciekawość mnie zżera co nowego sobie wymyśliłaś do wyszywania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne postępy! Tabelki, procenty i przeliczanie ilości postawionych krzyżyków to nie moja bajka,chociaż widzę że coraz więcej hafciarek w ten sposób podchodzi do swej pracy. Ja lubię patrzeć jak haftu przybywa i to mnie cieszy i to mi wystarcza;) Czekam na odsłonę nowego haftu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne projekty i postępy.-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jaki fantastyczny samplerek!
    Ja jakoś nie daję rady przerobić nic na format xsd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie wygląda to jak tych krzyżyków przybywa w Twoich pracach:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zainspirowana , Blogger