Seasonal Dragons - Autumn, finał

Witam po bardzo długiej przerwie. Zdaję sobie sprawę, że strasznie zaniedbałam bloga, ale lato jakoś nie sprzyja haftowaniu w moim przypadku, a później zaszło wiele zmian w moim życiu i czasu na bloga niestety zabrakło. Jednak udało mi się skończyć kolejną smoczą porę roku. Tym razem jesień.


Dane techniczne:
Materiał: Aida 16 ct, kolor beżowy
Nici: mulina DMC, Diamant DMC
Koraliki: Mill Hill, Toho
Autorką wzoru jest Patricia Allison


Kilka zbliżeń na smoczysko i ramkę:








Pozdrawiam!
Aszka

7 komentarzy:

  1. Piekny haft! Przyjemnego powrotu do blogowania! Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ciepłe dni można tyle fajnych rzeczy robić że czasu na krzyżyki brak. Ja wyszywam tylko jak pada deszcz. Jak jest ładnie to spędzam czas w ogrodzie. Bardzo ładny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne! i te koraliki przy ramce! musiałaś nieźle się napracować przy tych listkach żeby je wszystkie obszyć :) piękny romantyczny haft! jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło przepięknie!
    Bardzo lubię jesień, więc to moje kolory;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Bardzo podobają mi się kolorowe listki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zainspirowana , Blogger