Wygrana i wyróżnienie

 Witam!

    Kwiecień mija mi pod znakiem zwycięstwa. Udało mi wygrać jedną zabawę, a w innej zdobyć wyróżnienie. Będę się więc chwalić :D

    Szczęście dopisało mi w Xgalaktycznym Candy Napartkowym u Kasi.  A oto cuda, które do mnie dotarły:

Jeszcze raz dziękuję Kasiu. Z naparstków bardzo cieszył się mój Arczi :) Ciągle ustawił je w rządkach w różnych miejscach domu.

    Zdobyłam również wyróżnienie w Szufladzie w wyzwaniu Ptasie Trele, gdzie zgłosiłam kurczakowy wianek.

Nagrodą był bon o wartości 50zł do sklepu Pasart. Najbardziej interesowały mnie koraliki TOHO oraz inne, które będę mogła wykorzystać w hafcie. Oto co do mnie dotarło:

Uwielbiam te buteleczki z koralikami. Wyglądają tak magicznie!

Na tym kończę moje chwalipięctwo. 

Życzę Wam samych miłych hafciarskich, i nie tylko, dni!

5 komentarzy:

  1. Nic tylko pogratulować. Super wygrane. Naparstki cudna a i zakupy duper. Fakt te koraliki w buteleczkach wyglądają cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Nagroda zasłużona, bo wianuszek jest prześliczny! Też ostatnio tak się cieszyłam, zatem wczle się tobie nie dziwię.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, sama miałam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe upominki otrzymałaś Joasiu :)
    Cieszę się, że Ci się spodobały.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zainspirowana , Blogger