Wróciłam

Wakacje już za nami. Całe szczęście ciągle utrzymuje się jeszcze wakacyjna pogoda :) Długo nie pisałam, ale nie miałam za bardzo o czym. Za to Wasze blogi odwiedzałam regularnie. Lato spędziłam bardzo fajnie. Zaliczyłam kilka koncertów i fajnych imprez ;) Jednak niestety z wyszywaniem było mi nie po drodze.
Oto kilka migawek z lata

Troszkę też pobawiłam się plastikową kanwą. Stworzyłam breloczek liska dla koleżanki (niestety zapomniałam go sfotografować) oraz dla siostry krasnala na patyku
 i magnes na lodówkę - buldoga francuskiego.
I pierwowzór magnesu - Mili:

***

Zgłosiłam się też do kilku Candy. Wśród nich jest wspaniałe candy urodziny w Krzyżykowym Szaleństwie W imieniu Organizatorki, zapraszam do zabawy!

 klik

Więcej candy na pasku bocznym.
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Super, że udały się twoje wakacje i masz podładowane baterię na zimie. A prace świetne, piesek się super.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje są świetne tylko zawsze za krótkie. Super hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akumulatory naładowane! Ja znów bym chciała wakacje :D

    Zapraszam także do mnie i zachęcam do wzięcia udziału w KONKURSIE Z OKAZJI 5 URODZIN BLOGA :) Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Wakacje trzeba się wyszaleć, po igłę lepiej sięga się w chłodne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zainspirowana , Blogger