Life after "death" #1

 Witam!

    Strasznie szybko zleciał mi kwiecień. W piątek ogromnie zdziwiłam się, gdy odkryłam, że majówka już w ten weekend :O 

    Na yt odkryłam kanał Sysi_bu. Jeśli jej nie znacie to gorąco polecam. W zeszły weekend obejrzalam prawie wszystkie jej filmik wyszywając w tym czasie :) Pod wpływem filmików Sysi postanowiłam wyhaftować sampler w tradycyjnym stylu. Trochę poszukałam i zdecydowałam się na wzór od Long Dog Samplers pt: "Life after "death". 

    Praca ma 372 x 325 krzyżyków. Zdecydowałam się, więc haftować ją na Murano 32 ct - to mój debiut, dotąd haftowałam na max 20 ct. Praca, więc będzie miała 29,5 x 25,8 cm. Muszę wspomnieć o samej tkaninie. Murano jest tak mięciutkie i przyjemne w dotyku, że aż żal brać w ręce coś innego.

    Haft zaczęłam 23.04.2021 i pochłonął mnie całkowicie! Oto praca na dzień dzisiejszy:



Nie wiem jak Was, ale mnie urzekła żabka i szalone wiewiórki.

     Nie wiem czy zwróciliście uwagę na sentencje we wzorze. Moja znajomość języka angielskiego jest nieco ograniczona, ale porwę się na próbę tłumaczenia. 

Pierwsza: "I sigh not for beauty But grant me kind Providance, virtue and health" - "Nie wzdycham z powodu piękna, ale udziel mi łaski, cnoty i zdrowia". Według mnie jest to swojego rodzaju modliwa. 

Druga: "Love is the thread that mends worm" - "Miłość to nić, która leczy zużycie". Miłość jako nić naprawiająca to, co zepsute lub zużyte. Prawda, że piękne? 

Co sądzicie o moim wyborze samplera?

Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam samych hafciarskich dni!

10 komentarzy:

  1. Powiem tak, od razu poleciałam sobie na YT obejrzeć co też Sysia proponuje. Nie powiem zainteresowało mnie :-) Samplery od dawna mi się podobały ale do ich wyszywania to mi jeszcze daleko. Podziwiam za ten len murano !! dla mnie zbyt mały nic nie widzę a lupy jeszcze nie mam :-)
    Bardzo fajny Sampler wybrałaś, powodzenia !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sampler a sentencje dają do myślenia! Na pewno zajrzę na YouTube do Sysi :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanudziłabym się haftując samplery. Ja jedynie podziwiam je u innych. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoją pracę, tym bardziej, że sama nigdy nie haftowalam, wydaje się to zajęcie piekielnie wymagające. Sentencje i szczegóły bardzo ładne, życzę powodzenia.
    Po wiosennie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samplery szalenie mi się podobają! Podziwiam za wytrwałość, bo to ogrom pracy. I czekam na efekt końcowy, bo już wiem że będzie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Duży projekt, życzę powodzenia w wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny będzie! Życzę powodzenia w stawianiu xxx i czekam na kolejną odsłonę haftu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moja to bajka, ale będę podziwiać z całego serca!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię samplery, praca nad nimi jest niezwykle kojąca. Ten Twój jest piękny i wymagający zarazem:-) Z przyjemnością będę podglądać postępy:-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny i taki kolos. Coś cudnego, żaba jest obłędna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zainspirowana , Blogger