Plany na 2021 rok

Postanowiłam stworzyć listę planowanych haftów. Specjalnie podchodzę do niej niezbyt ambitnie, bo wiem, że w między czasie może "zachcieć" mi się wyszyć coś innego. Wrzucam, więc na nią absolutny must have ;)

1. "In the fairy tales book", czyli "W książce z bajkami" od SODA

Praca zaczęta kilka dni temu. Dedykowana mojemu dwuletniemu synkowi - Arturowi, który już podziwia efekty i ciągle pyta "Mama, co to jest?". Haft ma formę panoramy i jest dość szeroki.

Start: 12.02.2021r. 
 

2. "Harry Potter book"


3. "Niesamowity koń" autor: Teresa Kotulska

Widziałam również inne prace w tym stylu i możliwe, że kiedyś zdecyduję się także na którąś z nich. Koń niewątpliwie będzie odpoczynkiem od wyżej przedstawionych "cukierkowych" klimatów. Możliwe, więc że prace będą się ze sobą przeplatały.

4. Dokończenie dwóch prac.

 

A wy planujecie z dużym wyprzedzeniem swoje prace? Czy raczej działacie spontanicznie?

Pozdrawiam



8 komentarzy:

  1. Działam jak najbardziej spontanicznie, plany się u mnie nie sprawdzają . Tym pierwszym jestem zachwycona, będzie świetny do dziecięcego pokoiku.
    Powodzenia i trzymam kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyszywania, ja zawsze planuję skończenie jednego z większych obrazków i wyszycie kilku zawieszek na święta. Miłego wyszywania 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany bardzo ambitne a wzory świetne więc trzymam kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, aby wszystko się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne wzory wybrałaś! Trzymam kciuki za ich wyszycie. W tej chwili mam trzy hafty zaplanowane do wyszycia, ale to różnie u mnie bywa.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft z koniem powalił mnie na kolana! Fantastyczny!
    Będę z niecierpliwością oczekiwać efektów :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zainspirowana , Blogger