Smoczek - po raz pierwszy

Wczoraj wreszcie zakupiłam muliny potrzebne do ramki we wzorze Seasonal Dragons - Summer i od razu usiadłam do wyszywania. Udało mi się wyszyć prawie cały płatek śniegu (brakuje mi dwóch kolorów, których niestety nie mieli w pasmanterii) i zaczęłam prawy bok ramki. Oto efekty mojej pracy:




Niestety pogoda nie pozwala na zrobienie lepszych zdjęć. 
Przyznam, że wyszywanie płatku śniegu jest trochę trudne. Dużo jest w nim kratek, w których pół krzyżyka wyszywa się jednym kolorem, a drugą część innym (nie wiem jak to fachowo się nazywa), ale efekt przechodzenia jednego koloru w drugi jest super.



Dodatkowo dodałam sobie gadżet "Przeczytane w 2016 r." Zawsze lubiłam czytać, ale nigdy nie liczyłam ile książek czytam rocznie. Teraz się tego dowiemy, 
Jedną książkę mam już za sobą. To "Ja inkwizytor. Kościany Galeon" Jacka Piekary. Książka ta jest częścią serii, której jestem fanką, i o której zresztą pisałam moją pracę licencjacką :) Jeśli lubicie fantastykę to gorąco polecam. 


Pozdrawiam

1 komentarz:

Copyright © Zainspirowana , Blogger