Morskie motywy cz. 1

Oglądam różne blogi hafciarskie i zazdroszczę coraz bardziej! Oczywiście pozytywne ;) Zazdroszczę wzorów, pomysłów, talentów i czasu. Czasu chyba najbardziej. Niestety pracuję w takich godzinach. W domu jestem ok. 18, jem obiadokolację i pozostały mi czas dzielę między męża, zwierzaki, obowiązki domowe i haft.

Postanowiłam wykonać kilka małych haftów dla mojej siostry, która wyprowadziła się nad morze, stąd morskie motywy. Póki co, mam taką oto latarnię:

Pierwszy raz robiłam kontury, choć w oryginale ich nie było. I we wzorze paski były żółte, jednak tak podobają mi się bardziej :)

Na deser wrzucam jeszcze zdjęcie jednego z moich potworów:

Szamanka Pini

Postaram się szybciej aktualizować bloga.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Zainspirowana , Blogger